Timeout Beograd… dobro dokle ove budalaštine

Videh OOH danas s posla, oduševih se. Malo se smorih kad pročitah „Advertajzing – Iza kulisa“ na naslovnici, ali ajde, hot topic…

Odem malopre na sajt, koji još nije postavljen. Začudim se, jer je očigledno kampanja u toku. Izem ti strategiju. Ali ajde, ima i blog, kapiram, tu če biti nečeg. A na blogu… majko mila:

Izdavačka kuća Liberty Media sa ponosmom predstavlja nesto sasvim novo na nasem trizistu – magazin Time Out, vodeća publikacija Time Out Grupe iz Londona.   

Lanisran u Londonu pre 40 godina, a sa izdanjima u Njujorku,Čikagu i jos 20 metropola, časopis Time Out danas predstavlja najuspesniji i najugledaniji svetski lifestyle magazin. U svakom izdanju, čitaocima se otkrivaju zanimljivi segmenti gradskog zivota , predstavljaju im se novi svetski trendovi vezani za razne oblasti koji časopis obradjuje na jedinsven i zanimljiv nacin. Urednistvo Time Out magazina pazljivim odabirom tekstova i događaja pruza čitaocima, ljubiteljima zivota, kulture i avanture, najbolji način da upoznaju svoj grad ali i svetske tendencije iz sveta zabave i umetnosti.

 

 

Timeout Beograd Cover

Timeout Beograd Cover

Ko je zaludan da broji gramatičke greške? EJ! Timeout je brendčina. Ili sam ja deluded, ali ne verujem, živeh u Londonu do nedavno. To se kupuje umesto sendviča četvrtkom, jer se zna šta se očekuje. Slatki Isuse.

„sa ponosmom“
„Time Out Groupe“
„Lanisran“
„najugledaniji“
„predstavljaju se… trendovi… koji časopis obrađuje na jedinsven…“
„pruza čitaocima, ljubiteljima zivota“
i jedno 5 promašenih interpunkcija, zareza koji lebde ili su ugnježdeni, 20 promašenih srpskih slova, i grand total:
Imbecilna generička konstrukcija. 

Mene je ovo jako pogodilo. Insult to injury je što će već prvi broj mog omiljenog časopisa biti otrovan nekim baljezgarijama o advertajzingu iza kulisa. Kakve bre kulise, kad ne umeju ni čestito da pišu ni ispred njih, na sceni?! Tajmaut, ljudi, ej… plače mi se.

 

Da bih ostao on topic sa kontekstom ovog bloga, dodaću i sledeće:

Sa strategijske strane, ovakvo „rađanje“ brenda je neverovatan fijasko. Budući da je Timeout opšte poznat i priznat u svetu, neophono je bilo uzeti u razmatranje da će određeni deo ciljne publike u Srbiji biti dobrano upoznat sa kvalitetom publikacije. Neminovno će imati očekivanja, a budući da su ti ljudi listom i korisnici istog u svakoj mogućoj prilici, mogu se shvatiti kao propovednici.

Stratezi su morali napraviti holistički koncept kampanje ulaska, i primeniti ga. Ne može, jednostavno ne sme, OOH da se pojavi, bez web podrške. Jer će ljudi kao ja, oduševljeni otrčati kući i nakačiti se na net, očekujući sadržaj, sneak peek, šta god. Zvaće svoje devojke sa mobilnog, da ih obaveste o lepim vestima. To se zove potencijal brenda.

Timeout Beograd je upravo zgazio petom pravo na moje srculence. I ja sam mnogo ljut. I koristiću sve moguće načine pritiska koje mi moj mali mozgić, priučen social networkingu i marketingu dopušta da smislim, da bi stvari postavio na svoje mesto.

Evo divne prilike da proverimo šta vrlo ljut, i donekle sposoban, potrošač može da napravi brendu u Srbiji. Eksperiment je počeo.

linkovi za sada:

Advertisements

Posted on decembar 9, 2008, in Advertajzing, Brending, Strategy and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 3 komentara.

  1. haha, evo sta su uradili posle tvog komentara, skinuli su link za blog sa sajta 🙂 dziberaj.
    sadrzaj promo broja ok, dizajn naravno bolji od svih ostalih (jelou keb, city magazine-a pogotovo)… mada, treba napraviti zaista nesto mnogo bolje od postojecih gradskih vodica..
    mislim, who the fuck cares o tajnim beogradskim mestima o kojima svi pisu i koja nisu vise tajna..

    kul ti blog.. pozz! 🙂

  2. Al im je odgovor… hvala za komentar, u svakom slučaju!

  1. Povratni ping: 10 Dana, 300+ poseta « strategy, advertising and philosophy in Serbia

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s