Komentar – Marketing Magazin(e) Taboo

Gospodin Žozef-Ivan Lončar je, u svom Taboo Nedeljniku od 19.12. objavio komentar na članak „Ko je Ko u Marketingu“.

Po mom mišljenju, dotiče većinu istinski važnih tačaka koje su raspravljane na DZ temi, ali se ipak ne udubljuje u polemisanje. Šteta, jer verujem da je g. Lončar mogao da pruži pandan i kontra-gledište, za kojim ja lično toliko žudim. 

Zahvlan sam i na mrvicama, poput:

„Ono što još nije dobro, to je gubitak kriterijuma prema ličnostima koje nisu ni spomenute a čiji je trag neizbrisiv, pogotovu što su mnogi od njih i danas, i te kako, više nego tržišno prisutni:Vladimir Čeh, Kosanče Dimitrijević, Vanda Kučera, Ištvan Jenei, Dragoslav Ilić, Nebojša Babić, Snežana Mišić (…) Svetlana i Ljubomir Ratković, Dedica, Ivo Laurenčić, Prvoslav Plavšić, Miroslav Šutić, Nadežda Milenković … i tako još desetak, minimum.“

U svakom slučaju, pozdravljam komentar u ovakvom tonu.

Komentar – Marketing Magazin(e) Taboo.

Advertisements

Posted on decembar 25, 2008, in Advertajzing and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s