EA Sports, spremni za 2.0

Tajger  Vuds (Woods) hoda po vodi u online odgovoru od strane EA Games na potencijalno problematičan video postavljen na YouTube. Nema potrebe da prepričavam detalje, sve je lepo napisano u postu koji linkujem.

Sa stanovišta Web 2.0 korporativne komunikacije, ovo je fantazija. Savršen recept za uspeh i generisanje viralnog sadržaja, koji je pod kontrolom kompanije. Odgledajte video, i obratite pažnju na to kako se obraćaju specifično useru koji je postovao video baga u igrici. Obratite pažnju na ton copy-ja. Na izvedbu. Na kraju, naravno, bacite i oko na komentare ispod originalnog posta.

Svaka im čast, zaista. Mrzim ih.

Advertisements

Posted on februar 1, 2009, in Advertajzing and tagged , , , . Bookmark the permalink. Ostavite komentar.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s